Personalisatie en Aanvragen

Op deze webshop doen we ons best om in te schatten welke producten mensen willen hebben. We maken nieuwe ontwerpen of grapjes, we kiezen hetgeen waarop we het plaatsen, en dat is ons gecureerde aanbod. We kunnen niet elke tekening op alles zetten, en zo elk idee duizend varianten geven!

Maar dat betekent natuurlijk ook dat sommige klanten een mooi ontwerp zien … maar niet het product waarop ze het zouden willen hebben! Zo zijn de schattige diertjes van Skribbull geliefd, maar hadden we die in eerste instantie alleen op keramieken mokken gezet.

Oftewel, wil je een bestaand ontwerp op een specifiek (ander) product hebben? Laat het weten!

In alle waarschijnlijkheid kunnen we dit voor elkaar krijgen, hoewel dit natuurlijk een kleine extra kost oplevert voor deze unieke personalisatie. Dit zal afhangen van waarvandaan we het product moeten halen. Het zal doorgaans niet meer dan een paar euro zijn.

Een tweede wens van klanten is meer personalisatie. In plaats van een ontwerp dat 100% van ons is, wil je misschien ons ontwerp voor een Valentijnskaart, maar met de foto van je geliefde erin verwerkt. Of een T-shirt met een mooi vast patroon, maar ook een foto van je kind.

Dit is mogelijk, maar wederom op aanvraag! Geef ons jouw specifieke wensen en we komen vast en zeker tot een overeenkomst. (Een automatisch systeem hiervoor—zodat je op de website een basisontwerp kan kiezen en daar zelf nog aan kan sleutelen—is nog ver weg. En misschien niet eens mogelijk in onze huidige opzet.)

Als laatste kan het zijn dat je een flinke bestelling wilt plaatsen. Het gaat dan om een zeer groot aantal producten en/of een zeer groot bedrag in één keer. Specifieke getallen zijn er niet, maar als je bestelt voor een heel bedrijf, of klas, of genoeg voorraad voor een jaar, dan val je waarschijnlijk in deze categorie.

Je kan natuurlijk zonder problemen zo’n bestelling plaatsen, zonder speciale acties of ons te contacteren. Toch raden we aan om ons in dit geval in te lichten. We kunnen namelijk korting geven (én meer personalisatie/customization) bij zo’n grote bestelling. Tevens is een waarschuwing vooraf erg handig om te zorgen dat niet plotseling onze hele voorraad plat ligt en kleinere bestellingen van anderen even vastlopen!