Terugbetaal- en retourneringsbeleid

We bieden niet de mogelijkheid voor het gratis/vrijuit retourneren van producten of geld terugvragen. Alle producten gaan via “print on demand”, wat betekent dat het product speciaal voor jou is gemaakt en verstuurd. Er is geen voorraad en geen mogelijkheid het product te “hergebruiken” voor ons.

Deze keuze is tevens gemaakt om verspilling en nodeloos consumptisme te voorkomen. We hopen dat onze klanten ietsje langer nadenken voordat ze iets kopenzelfs als dat betekent dat ze uiteindelijk niks kopen!

En als je dan echt totaal andere verwachtingen had bij wat je binnenkrijgt, moedigen wij mensen aan om het (misschien creatief) te recyclen. Een mok die je toch spuuglelijk vindt kan je altijd nog geven aan dat ene familielid waarvan je verplicht naar de verjaardag moet komen maar die je helemaal niet aardig vindt. Een shirt dat nét te klein is kan je gebruiken als “kleding die vies mag worden” bij je volgende verfbeurt of fietsreparatie.

De enige uitzonderingen zijn natuurlijk speciale gevallen waarin het goed mis gaat en absoluut onze schuld is. Zoals aangegeven op de pagina’s volgen we de Europese regels en zit er garantie op alle producten. Neem in dat geval contact met ons op!

Hieronder volgen de regels die doorgaans gelden voor het aanspraak maken op garantie.

  • Je doet een melding binnen 3 dagen na ontvangst van het product. (Dit is de termijn die onze printers jammer genoeg stellen. Na deze periode zullen ze weigeren om ons te helpen bij de vervanging!)
  • Daarbij lever je (fotografisch) bewijs van de aankoop, het ontvangen product en de schade die er al was.
  • Als geaccepteerd, communiceren wij het adres waarop het product moet worden teruggestuurd en zorgen achter de schermen dat een vervanging komt!